Goodbye Java, hello Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van AntonPeterTravelTeam - WaarBenJij.nu Goodbye Java, hello Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van AntonPeterTravelTeam - WaarBenJij.nu

Goodbye Java, hello Bali

Door: Travel Team

04 November 2012 | Indonesië, Sanur

Zaterdag zijn we met een propellervliegtuig van Malang op Java naar Denpasar op Bali gevlogen. De vlucht duurde precies een uur. Daarna met de taxi naar Sanur Beach. Het was even stil met de reisverslagen. Dit komt onder andere omdat Anton al dagen last heeft van buikloop. Normaal zouden we het niet vermelden maar vandaag werd het een ziekenhuisbezoek. Op de eerste hulp van het BIMC Hospital onderzocht. Morgen weer terugkomen “to rule out the possibillity of parasite infection”. Nou we gaan gewoon vrolijk verder. Het huisje in Sanur bevalt weer enorm. Airco, koelkast en tv. En dan de mooie tuin waar het in gelegen is! Hopelijk zeer binnenkort meer mooie foto’s.

• 04 November 2012 - 11:43

Emmeline:

Jee das klote zeg! Beterschap en hopelijk valt het allemaal mee!

dikke kussss

• 04 November 2012 - 11:43

Emmeline:

Jee das klote zeg! Beterschap en hopelijk valt het allemaal mee!

dikke kussss

• 04 November 2012 - 12:22

Rosita:

Tjeetje wat vet vervelend voor anton. heel veel beterschap Hopelijk valt het mee! Het huisje ziet er relax uit. Misschien wel even fijn om uit te rusten na alle avonturen.Sterkte.

• 04 November 2012 - 20:52

Anita:

Hè gatsie dat is ook niet leuk Anton.
    Beterschap en hopelijk voel je je snel weer beter. XX

• 05 November 2012 - 19:11

Donald:

Anton, normaal heb je overal "schijt aan" dus probeer dat nu dan ook maar !
    Veel witte rijst eten help nog wel eens.
    Uitkijken dat je niet uitdroogd dus wel Bintang blijven drinken.
    Oke ouwe, snel weer beter worden en genieten !
    En als dat het geval is, VERGEET JE MIJN KROEPOEK NIET ?

Groetjes en beterschap ook namens Galyna.

Donald