"Hallo Bandung" - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van AntonPeterTravelTeam - WaarBenJij.nu "Hallo Bandung" - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van AntonPeterTravelTeam - WaarBenJij.nu

"Hallo Bandung"

Door: Travel Team

21 Oktober 2012 | Indonesië, Bandung

Omdat er geen treinverbinding is tussen Bogor en Bandung zijn we met de bus gegaan. We hebben er tweeënhalf uur over gedaan. In Bandung weet Peter een hotel te vinden dat gevestigd is in een koloniaal gebouw. Tijdens het verkennen van de omgeving valt ons oog op een Hollandse tekst op een gevel: Den Haag, Klappertaart. Nou dat moesten we even proeven….Niet zo goed voor de lijn…Anton is direct op Zumba-les gegaan. Toen we terugkwamen in het hotel kreeg Peter een onaangename verrassing. Tijdens onze wandeling was er in zijn kamer een nest vliegende insecten uitgekomen. Duizenden vliegende kevers overal! Volgens de eigenaar betrof het houtwormkevers. Nou dat werd dus verhuizen naar een andere kamer.

• 21 Oktober 2012 - 18:42

Bobovk:

Leuke foto's man. Heb je de kevers overleefd..? Gaat alles goed met jullie? Gr bob

• 21 Oktober 2012 - 19:53

Rosita:

Van die kevers had je even een foto moeten nemen hoor :) Als ik zo naar de foto,s kijkt moeten jullie allebei maar een proeflesje bij lizzy nemen hahaha

• 22 Oktober 2012 - 05:34

Bob, Peter vond de foto's van de vliegende kevers te shocking voor publicatie......

• 22 Oktober 2012 - 05:37

Rosita: Je weet dat ik geen ritmegevoel heb maar hier was meedoen belangrijker dan winnen :)